Čo bolí to prebolí......
Orel
PREJ.Tak tedy dělám co můžu.A taky lítám po vyšetřeních a vypadá to, "že až na tu hlavu jsem ouplně zdravá.." Když mě nechytne nějaký extra dušosplín, tak vás ani nebudu ten příští týden obírat o čas(Jak vy říkáte "hasit" :-))!Jinak chcete od té Drrrr nějakou zprávu? Asi ne, že jo.Protože kdyby jo, tak bych jí to příště tedy řekla,jelikož dneska jsem ten nápad nějak tak svévolně "zabila". Zdrrravím! Paní zdravá, ale "nějako nijaká"

Odpověděl: Jakub Minařík
No - zdá se, že úvahy o tom začít na sobě pracovat a dávat se do kupy byli na místě. No - není špatné vědět, na čem je třeba pracovat a co zlepšovat. Alespoň se nebudet nudit. :-) Ohledně té zprávy, asi by se hodila a ono to nejspíš bude tak, že mi kolegině tu zprávu nafaxuje, jsme tak nějak dohodnutí a spolupracujeme už dlouho. Když jí o to řeknete, tak jedině dobře, bude jistota, že to proběhne. Jinak se klidně ozvěte, pokud budete potřebovat. Žádný problém. :-)