alpa
zake
ahoj, chtěla bych se zeptat zda se dá užít Alpa jako omamná látka ve formě pití. Našla jsem včera bratra po příchodu domů téměř v bezvědomí, nevnímal mě. Nebylo to poprvé... Když jsem si ale čichla ke skleničce ze které pravděpodobně pil, byla cítit právě Alpou a Alpu poloprázdnou jsem našla v kuchyni. Když jsem se smím asi za dvě hodiny probral byl strašně zlý. Ne fyzicky ale pohádali jsme se a přitom mluvil tak trochu i zcesty. Díky za odpověd Zuza

Odpověděl: Bc. Barbora Sládková
Dobrý den Zuzo, Alpa se jako omamná látka samozřejmě užít dá. Je to proto, že v jejím složení je alkohol - líh. Napadá mne ale, že bratr mohl také užít nějakou těkavou látku, kterou mohl mít ve skleničče kterou jste u něj našla...To by možná vysvětlovalo i jeho "téměř bezvědomí" (protože samotné Alpy by musel vypít větší množství aby se dostal do takovéhoto stavu, i když je to opravdu silně koncentrovaný alkohol) a jeho následnou agresivitu a zmatenost po probrání. Nashledanou Bára