marihuana
Avulka
Chodim s klukem ktery uz 10let huli 10-15 joinu denne (skank s tabakem). Chtela bych se zeptat jestli jeho paranoidni stavy mohou byt vedlejsim ucinkem jeho zavislosti na marihuane. Jinak je vyhubly, fyzicky slaby, pomaly az liny a ma nefunkni pamet.????

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den!Dlouhodobé užívání marihuany vede k charakteristickým změnám. Uživatelé se vyznačují typickou pomalostí, hloubavým se zabýváním detaily a poruchami krátkodobé paměti. Takže ano, jeho paranoidní stavy mohou být výskedkem dlouhodobého užívání marihuany, zrovna tak ostatní vámi popisované příznaky. Vám bych doporučila uvažovat nad tím, zda chcete žít s člověkem, který to má takhle, nebo zda vám to bude do budoucna na překážku či už vám jeho užívání drog na překážku je. Kdybyste potřebovala ještě více informací tak pište, nebo můžete zavolat do K centra, kde vám jistě také rádi poradí tel: 283872186. Mějte se Monika K.