pervitin
Můj přítel užívá pervitin,někdy vypadá,že snad ani nic neužívá(krom vyhublosti,atd.)tím myslím vyrovnaný malé zorničky,jindy rozšířené zorničky potřeba probírání problémů několik hodin dokola(5-10h),je možné,že druhá fáze jsou dojezdy?Nebo je to může být delší abstinence?

Odpověděl:
Dobrý den, podle Vašeho popisu je těžké určit, co která "fáze" znamená. Rozšířené zorničky ale určitě nejsou známkou abstinence, naopak - i jeho potřeba probírání problémů dokola právě spíše charakterizuje aktuální intoxikaci pervitinem. Mezi další příznaky patří také euforie, bezcílná neúnavná aktivita, stereotypní chování a motorický neklid. Pokud se nějak takto projevuje Váš přítel, nejedná se skutečně ani o dojezd ani o abstinenci. "Dojezdem" se naopak myslí určitá vyčerpanost organismu. Velmi malé zorničky mohou znamenat mimo jiné intoxikaci opiáty... Jak už jsem psala, podle Vašeho stručného popisu se dost dobře nedá určit, co se zrovna s Vaším přítelem děje. Pokud byste si o tom tedy chtěla popovídat víc, můžete ještě napsat nebo lépe zavolat do K-centra: 283 872 186.