david
ahoj prave jsem zjistil ze moje pritelkyne uziva kokain tvrdi ze asi dva roky zijeme v los angeles ona je velmi uspesna manazerka jedne firmy a ja jsem s toho hodne spatnej prosim poradte mi co se s tim da delat nechci to pokazit a chci ji od toho strasne moc pomoci diky david te

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste si s ní o tom promluvit. To je to nejlepší, co můžete udělat. A ptejte se jí nejen jak dlouho, ale také jak často, ... A taky je důležité, jestli se děje něco kolem - tj. jestli má i jiné problémy, spojené s užíváním drog. On to může být jen experiment a nějaké zvláštní problémy mít nemusí, ale taky může být s braním drog spojena spousta porblémů. Kdybyste měl ještě nějaké dotazy, klidně se ptejte. P.s. Jen abych vás uklidnil - kdyby měla přítelkyně s užíváním kokainu vážné problémy, není už manažerkou a rozhodně už dávno není úspěšnou manažerkou. :-)