stopy pervitinu
anna
Dobry den pane doktore Minariku, rada bych se Vas zeptala na dve veci- je mozne zachytit horkou chut efedrinu ve spermatu, a je mozne ze spermatu zjistit, zda clovek bere drogy? V tomto pripade pervitin. mam na mysli metamfetaminovy test, ktery se jinak pouziva v moci. Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Hledání drog ve spermatu je dosti specifická záležitost. Obyčejnými testy to myslím nepůjde, leda v laboratoři. Ohledně té nahořklé chuti spermatu - mám dojem, že to může být normální a nemusí se jednak o příznak užívání drog. Možná by stálo za to s přítelem o drogách komunikovat. Nejsem si jist, jestli testování spermatu je tou pravou cestou. Navíc - zkuste si odpovědět na otázku, co byste s pozitivním výsledkem z takto získaného materiálu udělala. Myslím, že nic rozumného s tím udělat nejde. P.s. Kdybyste měla pocit, že o tom chcete ještě komunikovat, ozvěte se. :-)