pomoc
renda
Dobrý den, děkuji za včerejší odpověď. Jinak bych byla ráda za nějaký kontakt v lokalitě Prahy 6 v Dejvicích nebo Prahy 10 Strašnicích.Promluvila jsem si s přítelem a je ochoten se léčit.A ještě jeden dotaz na hepatitidu typu C, je nějaký učinný způsob léčby a kam by se měl přítel obrátit. Předem děkuji Renáta

Odpověděl: Jakub Minařík
Pražské kontakty jsou obyčejně celopražského charakteru, takže - kdybyste měli zájem, mohu nabídnout kontakt na nás sídlíme na P7 u Veletržního paláce, ulice Janovského, č.p. 26, je to v přízemí, vchod z ulice mezí čísli 24 a 26, telefon 220 803 130. Optimální je předem cinknout a dohodnout se kdy byste dorazili, já budu mít dovolenou, ale někdo z kolegů se vám bude rád věnovat. Druhou variantou je přijít bez objednání, v úterý, nebo ve čtvrtek v 10,30 na Motivační skupinu. Kdybyste raději jinam, stačí se ozvat. Něco bych se vám pokusil najít. Ohledně léčby VHC - doporučím vás klidně kolegovi, který se tím zabývá a je myslím celkem dobrý. To ale musíte dorazit. I vzhledem k tomu, že pro léčbu je nezbytnou podmínkou abstinence. Pokud člověk neabstinuje, léčba obyčejně hůře zabírá, pojišťovna nechce těm co neabstinují léčbu hradit a taky kvůli možnému riziku superinfekce jiným kmenem VHC. Jinak léčba se provádí interferonem a trvá několik měsíců. P.s. Nějak si nejsem jistý, zda jste kamarádka, nebo partnerka. Pokud b) je správně, měla by se VHC vyloučit i u vás. Nákaza pohlavním stykem je totiž možná. Takže - mohu-li mít dobré doporučení - ozvěte se v každém případě vy, pošlu vás na vyšetření. :-)