Už nevím jak dál
MADVO
Velice Vás prosím o radu.Mám dospělou dceru,která si myslí,že je naprosto v pohodě.Ale není,před 3 lety skončila s pervitinem-snad,ale marihuanu kouří dál a hodně.Mimo to má vážné psychické problémy.Je velice agresivní,vidí,co není,slyší,co není,jakmile jí něco řeknu sprostě mi nadává.Obličej má rozdrápaný do krve,pořád tvrdí,že má něco pod kůží.Na léčení ji nedostanu.Mám v plánu ji vyhodit z domova,ale nevím jestli ji tím pomohu,ale já už nemohu dál,jsem před zhroucením.Dceři je 34 let,nemá o nic zájem,nedovede si už najít ani práci a i kdyby si ji našla je mi jasné,že ji vyhodí,mele nesmysly,které nemají hlavu ani patu.Prosím pomozte,bydlím v okrese Litoměřice.Za každou radu budu vděčná,moc děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
pokud je dcera dospělá a své potíže nevnímá jako problém, máte možnosti dost omezené, k léčbě závislosti je potřeba dobrovolný vstup a dostatek motivace.
Dle toho, co uvádíte, to vypadá vážně, asi by stálo za to, to více a podrobněji zkonzultovat a poradit se o možnostech. Uvádíte, že žijete na Litoměřicku, nebudu Vás tedy zvát k nám do Poradny pro rodiče, která je v Praze. Pokud byste stála, alespoň o telefonickou konzultaci, můžete si v pracovních dnech od 9h do 17h zavolat na poradenskou linku284 824 234 nebo 739 268 527. Pokud kolegové nezvedají telefon hovoří s někým jiným a ozvou se hned jak to bude možné.
Pokud byste stála o osobní kontakt, tak se můžete obrátit na kolegy u Vás, zde kontakty:
Kontaktní centrum
Adresa: Lidická 57/11, Litoměřice, 412 01
Vchod vrata bývalého pivovaru
Telefon:
416 737 182
Mobil:
728 262 683
Email:
info@kclitomerice.cz
Facebook:
Kontaktní centrum Litoměřice
Provozní doba: 7-16h pracovní dny
http://www.kclitomerice.cz/kc-psycho
V případě doplňujících dotazů neváhejte ještě napsat, mějte se zatím hezky, MK.