Odvykání
Karasius89
Dobrý den, moje přítelkyně má problémy s pervitinem Bylo by fajn, kdyby přestala brát, což sama chce ale nemá na to vůli tudíž přemýšlíme o nějakém nástupu na detox nebo nějaké odvykání zde v Praze. Jak je to s nástupem a co je vše potřeba, platí to pojišťovna nebo jak to je?
Pro mě je to něco nového a nevím jak se v takové situaci postupuje.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejlépe, když si partnerka zajde do našeho Kontaktního centra (kontakt níže) a nechá si se vším poradit. Kolegové jí poskytnou kontakty a vysvětlí jí co je třeba udělat.
Pobyt na detoxifikační jednotce a léčba v rámci psychiatrických nemocnic a léčeben je plně hrazena ze zdravotního pojištění, stejně jako jakýkoliv jiný pobyt v nemocnici. V terapeutických komunitách (dále jen TK) si klient na léčbu přispívá (v každé TK je to trochu jiné, informace o cenách služeb mají komunity na webových stránkách). Většinou se tato částka dá uhradit ze sociálních dávek.
Pro lepší představivost dávám info o naší TK. Pokud má klient legální příjem, přispívá denně 35 Kč na stravu a 100 Kč na ubytovaní. Do léčby může nastoupit i v případě, že žádný příjem nemá. Během ní si ve spolupráci se sociálním pracovníkem zařídí sociální dávky a příspěvek na ubytování, ze kterých může náklady hradit.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Stačí to takto? Pokud by Vás ještě něco napadlo, na co se doptat, tak napište.
S pozdravem, MK