hulení
akack
Dobrý den,stále nevím jak z toho ven.Ale rýmuju tak dobrý.Tady se nic nemění.Jo už dvakrát byl pryč přes noc.Včera naposledy přišel ráno spal celý den,pak se oblékl a je pryč.Má krásná čistá ložnice voní teda smrdí jako bych tam místo svých miláčku pěstovala trávu,to je mazec a volal mamince jak je všechno v pořádku.Já bych se někoho potřebovala zeptat jestli mě může vyhodit z bytu,nemám totiž smlouvu ale mám tady trvalé bydliště,byt je vlastnictví maminky jeho.Jo a tak trochu mě zmlátil,jako jo nebyla jsem přijemná,ale nějaký ten monokl a odřene záda z toho jak mě tahal po zemi si asi nezasloužím.Ano mělo by to být poslední varování.To je fain jak si tady vždycky odpovím
Děkuju a mějte se hezky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, akack,
NIKDO si nic takového nezaslouží! NIKDO!
V tuhle chvíli si naopak zasloužíte veškerou možnou pomoc a podporu! Chránit sebe samotné bývá pro oběti ve vaší situaci velmi těžké, často mají pocit, že si pomoc nezaslouží, za situaci si mohou samy apod. Ale kdyby jim někdo na začátku vztahu řekl, že je za rok zbije a bude je škrtit utěrkou, nejspíš by do vztahu nešly. Násilí bývá postupné a člověku sebere sebeústu, sebehodnotu, spoustu sil, víry. Nemáte se za co stydět, není to vaše vina! Je potřeba jediné: říct si o pomoc! Byť se teď tak možná necítíte, jste plnoprávná a nikdo jiný to za vás v tuto chvíli bohužel udělat nemůže.
Zkusila jste zavolat na linku? Jistě by vám odpověděli pohotově na vše, na co se ptáte. Stačí zavolat, aspoň budete vědět, jak na tom jste, jaké máte možnosti, co je dobré zdokumentovat apod. I v případě, že byste neměla na bydlení nárok, nebo nechtěla v tuhle chvíli odejít, jsou tu prostě nějaké možnosti ... a pro začátek by bylo dobré vědět, jaké. Pak se můžete rozhodnout a kdykoli vzít své rozhodnutí zpět. Tak co se poptat?
Kdyby to bylo jen trochu možné, ráda bych vás takto na dálku podpořila, abyste si řekla o pomoc, postavila se tak sama za sebe a svoje děti. Zkuste sebrat všechnu sílu a odvahu!
S pozdravem,
Gabriela Minařík.