Pot a zápach
Peca
Dobrý den prosim vas kdyz si dam pervitin tak hned se zacnu potit a po chvilce zacnu pachnout jak kdybych skocil do žumpy. Pritom se dene koupu uz nevim co mam delat. A uz jsem hodne omezil a chci prestat uplne. Dekuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Peco, zdravím Vás,
díky za důvěru. Každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou účinkovat různě, stejně, jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit.
Proč se to děje právě Vám, nevíme, nejde však o výjimečnou okolnost, ani symptom, projev, naopak, nejste zdaleka jediný, komu se to děje.
Doporučuji tedy odezvy Vaší podstaty vnímat, jako jasnou zprávu organizmu, těla i psychiky, že pro Vás drogy nejsou to pravé. Pokud ji nevezmete vážně, čekejte jenom prohlubování problémů a dalších, ještě závažnějších potíží.
Kvituji, že uvažujete o tom, s pervitinem skoncovat. Pokud by se Vám to nedařilo, napište, můžeme se společně podívat, jak na to. Pokud byste měl zájem, aby Vaše případné snahy o abstinenci měly větší naději na úspěch a napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem pošleme kontakty na bezplatné služby, jejichž odborníci Vás ve snahách ochotně podpoří. Můžete se vyhnout slepým uličkám, ušetřit energii a čas, které se Vám do nového života budou bezesporu hodit.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen