lečba
helena
dobry vecer je k lecbe nutny obcansky prukaz syn nema doklady a tvrdi ze bez nich do lecby nemuze az si je zaridi ale ja ho doma nechci uz byl v lecbe nekolikrat ale nyni zije na ulici uz 2mesice a pry uz dal nemuze dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Heleno, zdravím Vás,
ano, v tomto má syn pravdu, osobní doklady potřebuje. Pokud by potřeboval pomoci, jak s doklady, tak se zprostředkováním léčby, může se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog a kolegové mu s tím pomohou.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, může se obrátit na naše K-centrum, níže kontakt.
Kontaktní centru, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
V případě, že žijete někde jinde, napište, jaká města máte poblíž, pošleme Vám kontakt na K-centrum u Vás.
Mějte se zatím hezky, MK