jak dál
Jaja
D den,děkuji za od p.
Navazu na předchozí události se synem .
Naposledy jsem zmínila jeho exces s vyhruzkou starostovi ,za to ze mu nedopsal hodiny prosp práci ,které syn nesplnil .,od te doby jsem syna neviděla je to rok .Přestal si vyzvedavat poštu na ob úřadě ,žije 20 km ode me s tou problemovou holkou, informace mám takové ze scény a řev je u nich stále tudíž pár dnů je s ni pak několik dnů pryč asi u "kamarádů "...
Pracuje občas načerno, tudíž sociální a zdravotní a jiné dluhy nechává plynout neřeší je ani netuší kolik posty uz na obci ma ..
Stále si říkám ze musím žít svůj život i díky příteli který mě drží ,ale je to my dítě a myšlenky na to jak dopadne ,že nikdy nebude nic mít ,nehledě na to ze celý rok jsem čekala ze se ozve nějak ,že třeba napíše dopis a pokusí se nějak omluvit a napravit aspoň částečně co způsobil ,že i příteli zkusí nějak vracet těch 150 tis které za něj zaplatil ,jeho dluhy ,i kdyby minimum aby byla vidět aspoň snaha ...a nic vůbec nic ...
To ze jako máma jsem mu ukradená me trápí též ,když si zas připomenu co vše mi proved jak byl zlý mám na něj vztek a je mi to hodně líto .
Řekla sem si ze já mu volat nebudu ani jinak kontaktovat ,dokud to neudělá on sám .Velmi me to trápí .
Otázka zní na vás jako odborníky ,zavolat ,kontaktovat nebo si opravdu dál zit svoje a čekat zda dostane rozum ,přizná svý chyby a začne je řešit ? Co mám dělat ? děkuji za od p ,přeju hezky večer J.

Odpověděl: Markéta Kordová
Jájo, opět Vás zdravím,
je mi opravdu moc líto, že situace kolem syna se nijak nelepší a Vy se stále trápíte.
Rok jste syna neviděla, i přes to, že žije 20km od Vás, chápu, že to není pro matku jednoduché. Sama sobě, jste řekla, že ho kontaktovat nebudete, rok jste to vydržela a teď máte nutkání se mu ozvat a ptáte se, zda to máte udělat nebo ne, chápu to dobře?
Jájo, umím si přestavit, že byste asi chtěla slyšet konkrétní odpověď ANO či NE. Bohužel, asi Vás zklamu, ale pokud syna kontaktovat budete nebo nebudete, by mělo být Vaše rozhodnutí... Chápu, že si nevíte rady, celá situace Vás nadmíru trápí, to všechno je pochopitelné, protože jste opravdu v nelehké situaci a rozhodování.
Neumím si představit, co pro Vás bylo větší utrpení. Zda když jste měla syna doma, měla jste tak trochu přehled, co se děje, věděla o něm, i přes potíže, které Vám způsobil (scény, agrese, policie, dluhy atd.) nebo zda je to větší utrpení teď, když jste bez kontaktu nic o něm nevíte, vyjma pár informací, že Vám někdo sdělí, že u nich byla scénka...
Než se rozhodnete, co uděláte, bych doporučila zvážit, v čem Vám bylo a je hůř. Pokud byste to chtěla více rozebrat a možná si v tom všem udělat více jasno, dveře do naší Poradny pro rodiče máte stále otevřené. Neuvažovala jste, že byste zase za kolegyní Mgr. Čtrnáctou zajela?
Přeji dostatek sil, ke všemu, co budete potřebovat. V případě potřeby můžete napsat kdykoliv, ale to víte.
Tak se držte! Markéta Kordová