Krystal polsko
Denis
Kamarádka se mi svěřila:že se v Polsku dostala k droze krystal a chce si ho dát nitrožilně (když bydlela v Praze a přiznala se k užívání pervitinu injekční stříkačkou, byla poslána do kláštera v Polsku) a tamní dealer co jí to prodal tvrdí :není to amfetamin ani metamfetamin. Dočetl jsem se že nitrožilně požití je nejčistší forma aplikace tedy jen v případě dodržování hygienických a ostatních věcí. Mám obavy aby se jí něco nestalo. Prosím o radu a předem děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Denisi, zdravím Vás,
díky za důvěru. O jakou látku by mělo jít takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný, rozeznat. Dealer může tvrdit naprosto cokoli, ale spolehlivě určit, o jakou látku, nebo látky jde, může jenom rozbor v laboratoři specializovaného pracoviště a jeho cena se může vyšplhat cca až na 2000 korun.
Obrat crystal, nebo crystal meth, se ve světě běžně užívá pro označení pervitinu, respektive metamfetaminu v krystalické formě.
V jednom se však zásadně mýlíte, injekční aplikace není "nejčistší", ale zdaleka nejrizikovější forma užívání drog, tím spíš v případě, že nikdo netuší, o jakou látku, nebo směs látek může jít, bez ohledu na formu.
Doporučuji Vám tedy o svých obavách s kamarádkou otevřeně promluvit, co dál, už bude především na ní....
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Stačí takto?
Přeji Vám i kamarádce vše dobré,
Amrit Sen.