Alkohol ...
DOPI 1947
Dobrý den, chtěla jsem vás poprosit jestli byste mi mohli přiblížit abstinenci (v psychiatrické nemocnici Bohnice) a to z alkoholu kvůli kamarádovi který tam jde s alkoholem poprvé aby měl co největší představu co ho vlastně čeká v minulosti se tam léčil z drog ale to je úplně něco jiného prosím o co nejvíce informací. Zejména by mě zajímalo jestli se předtím nástupem dá domluvit aby ho léčili na jiné nemocnici než na Bulovce a jak se to dá vyřídit
Děkuji
s pozdravem Dopi

Odpověděl: Amrit Sen
Dopi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Zkuste prosím lépe přiblížit, co míníte abstinencí v PL Bohnice, ptáte se na to, jak funguje detoxifikační jednotka a pacient na "detoxu"? Nebo se ptáte jak probíhá léčba alkoholové závislosti tamtéž?
Jakou roli v příběhu přítele hraje Nemocnice na Bulovce? Zmiňujete dvě odlišná zařízení, psychiatrickou nemocnici, nebo chcete li léčebnu a klasickou nemocnici, ve které není ani detox, ani se v ní neléčí závislosti.
Chápu, že máte starost, ale má li se něco v příběhu přítele změnit pozitivním směrem, měl by nás kontaktovat především Váš kamarád.
Vám pro lepší orientaci doporučuji, abyste se telefonicky objednal k pohovotru s odborníky některého zařízení, které poskytuje bezplatné poradenské konzultace blízkým uživatelů návykových látek, nesejde na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo pobdobný typ služby.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení Vám zkušení odborníci odpoví na dotazy a doporučí nejen konkrétní kroky, jak postupovat, co užitečného můžete pro sebe i přítele podniknout, jakým chybám se vyhnout, ale také, jak se lze pokusit podpořit kamarádovu motivaci, aby také začal něco dělat sám, protože Vy, ani nikdo jiný to za něj nevyřeší.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete Vy i přítel vyhledat sami, se dozvíte na strách poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší specializované poradny:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Provozní doba:
Pondělí 9 - 19
Úterý až čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Nebo volejte na naši bezplatnou poradenskou linku, která je v provozu každý všední den,
od 13 do 17 hodin: +420 602 666 415
Užitečné odkazy, týkající se alkoholu, nealkoholových drog i léčby závislosti
http://www.drogovaporadna.cz/alkohol.html
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/detoxifikace.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/lecebne-programy.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba/dolecovani.html
https://bohnice.cz/lecba/zavislosti-muzi/
https://bohnice.cz/zakladni-informace/oddeleni-31-at-muzi/
https://bohnice.cz/zakladni-informace/oddeleni-35-at-muzi/
https://bohnice.cz/zakladni-informace/oddeleni-18-at-muzi/
Stačí takto? Kdykoli napište.
Přeji Vám i příteli vše dobré,
Amrit Sen.