Dcera chce odejit z lecby
Danik
Dobry den, dceta je mesic na leceni v Cervenem dvore a chce ted odejit a chodit na denni stacionar. Co mohu jako jeji matka udelat?Hlidam ted jejiho syna.Nema zadnou praci ani penize ,ale chce si syna vzit.Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
děkuji vám za důvěru i za dotaz.
Bohužel mi není jasné, jaké možnosti zvažujete. Je to tak, že s odchodem dcery z léčebny souhlasíte a chcete jí podpořit v docházení do denního stacionáře? Nebo je to tak, že s ukončením léčby v léčebně nesouhlasíte? Mluvila jste s dcerou o možnostech? Máte nějak nastavené podmínky, za jakých budete dceři syna hlídat?
Napadá mne obrátit se v tuto chvíli na léčebnu (předpokládám, že je dcera tam) a vyjednat si společnou schůzku (třebas i online), kde se s dcerou domluvíte na tom, jak dál. Tím, že bude situaci přítomná třetí osoba, je mnohem větší šance, že si navzájem porozumíte, byť byste se třeba nemusely hned shodnout. Jistě se vyjasní i to, jaké máte možnosti vy, pokud si nebudete jistá, že se dcera o vašeho vnuka dobře stará.
Chápu, že jsem vám nedala příliš konkrétních rad, ale bez znalosti podrobností to není v mé moci. Stejně tak se můžete obrátit na naši Poradnu pro rodiče a blízké uživatelů drog, kteří mají s podobnými situacemi zkušenosti, vyslechnou vás, nebudou vás soudit, ale společně s vámi hledat možnosti a cesty. Služby poradny jsou poskytovány diskrétně a zdarma.
Poradna pro rodiče
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
S pozdravem,
Gabriela Minařík.