Závislost na alkoholu
Dana
Dobrý den,
má dobrá kamarádka je v práci občas pod vlivem alkoholu. Je to skvělý a pracovitý člověk, kterému bych chtěla pomoct. Vždy to dává za příčinu nějakému stresu ( pře s dětmi, rozchod s přítelem.... ). Dnes to na ní bylo ale moc vidět a hlavně cítit, což není dobré pro firmu, kterou vedu a taky, co mě fakt štve, řídí automobil. Existuje na Kutnohorsku nějaká poradna? Myslím, že je nejvyšší čas to řešit. Děkuji za odpověď. Dana

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Dano,
naprosto chápeme, že to pro chod firmy není úplně ideální. Stejně tak řízení pod vlivem.
Nepíšete, zda je o tom kamarádka/kolegyně ochotná s Vámi mluvit ve smyslu, že má problém, který by byla ochotna řešit (?). Můžete klidně o celé situaci napsat více, pokud budete chtít. Je možnost využít i skryté poznámky, která není uveřejněna ve veřejné části webu nebo lze celý příspěvek pověsit na web tvz. skrytě. To znamená, že se dotaz spolu s odpovědí zobrazí pouze Vám, v tom případě je třeba potřeba zaznamenat si kód, který při vkládání dotazu obdržíte, abyste si ho mohla vyhledat. Klidně ještě napište.
Zde kontakty:
AT ambulance
Vojtěšská ul., Poliklinika, Kutná Hora
Zobrazit na mapě
Tel.: 327503204
MUDr. Petr Riesel, CSc.
Adiktologické centrum s. r. o.
Ambulantní program
Na Pustině 1068, Kolín,
Zobrazit na mapě
Tel.: 733 193 646
MUDr. Gabriela Jinochová
www: http://www.adiktologickecentrum.cz/index.php
S pozdravem, MK