Drogy
Sabina
Dobrý den. Před týdnem jsem zjistila, že pritel užívá pervitin. Zjistila jsem to tak, že jsem měla podezření, že hrál na telefonu automaty ( hrával je předtím dost často) , tak jsem mu ho prolezla a nakonec jsem zjistila věci, které by mě ani ve snu nenapadli, že by můj přítel mohl provozovat. Ne jenom že začal fetovat, ale začal si vypisovat na nějakém chatu s ženama o sexu, volal na priváty a jezdil za nima. Jsem sním dva roky a tohle dělal cca rok. On mi tvrdí, že ho ovlivnil ten pervitin,ze nikdy u nikoho nebyl. Ale viděla jsem fotky jak jim psal, že je před domem a fotil to. Už v něm nemám žádnou důvěru. Tvrdí mi že asi 3 měsíce bere dost, a asi rok sem tam. Vzala jsem ho zpátky, abych mu pomohla se z toho dostat, říkal že udělá všechno proto abych mu mohla věřit a byl semnou. Ale nevím jestli to zase neni lež, nevím čemu mám věřit. Jsem bezradna. Objednal si testy, aby mi ukázal, že už nic nebere, chce docházet na nějaké sezení a mluvit o tom. Já ale nevím, jakožto lajk, jestli opravdu ty drogy můžou člověka natolik pohltit aby dělal takové věci. Přísahal mi že za normální situace (nezdrogovany) nic nedělal, s nikým si nepsal. Nevím na koho se mám obrátit, koho se zeptat, v tomhle světě (pervitinu) jsem se nikdy nepohybovala,nevim co to z člověkem dělá. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Sabino, zdravím Vás,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba, zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Další řešení bych nechala až poté co se v osobním kontaktu poradíte, doplníte informace atd...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová