možnosti léčby
monika
Dobrý den, mám v rodině závislého. Trvá to cca 3 roky, dozvěděli jsme se to před rokem, kdy se mu rozpadl vztah a přestal chodit do práce. Užívá, co víme marihuanu a pervitin. Ani s podporou rodiny a kvůli svým dětem není schopný přestat, jen lže a nedokáže normálně fungovat. Zatím nebyl ochotný se léčit, ani spolupracovat s psychiatrem. Teď přišel o práci a hrozí, že příjde i o byt. Nevíme, jak teď postupovat a na koho se obrátit, kdyby byl ochotný spolupracovat. Vím, že to za něj nevyřešíme, ale potřebovala bych vědět, kam ho nasměrovat i v případě léčby. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Moniko, dobrý den,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba, zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová