Odpověď "bratr bere asi LSD"
golman
Popravdě řečeno, z těhle informací nejde zjistit nic moc. Chtělo by to víc podrobností - proč Vás třeba napadlo zrovna LSD, měl s ním už nějaké zkušenosti? Jak špatně mu bylo? Už někdy se u něj projevovaly podobné problémy? atd.atd. Může jít o drogy ale nemusí, natož říct, jestli je bere pravidelně, nebo mu je někdo podstrčil. Pokud by se Vám nechtělo všechno vypisovat, zavolejte do K-centra na poradenskou linku, kde si s Vámi rád někdo o celé situaci popovídá. Tel. 283 872 186. Určitě se ozvěte, snad nebude ještě pozdě celou věc řešit. Odpověď: Jestli bere LSD, tak to nevím. Pouze jsem se domníval, protože příznaky by tomu mohly nasvědčovat. Dosud bylo vše normální, byl to blesk z čistého nebe. S bratrem nežiji, vím to pouze zprostředkovaně od svých rodičů. Je mu 28 let. Kluk, který má rád cyklistiku přírodu a holky si může vybírat. Vůbec tomu nerozumím. Naši se mu teď věnují a mají hrůzu v očích. Tel. číslo do vaší poradny jsem poslal mámě.

Odpověděl: Jana Justinová
Jestli nikdy dřív drogy nebral, nezajímaly ho a měl spoustu jiných zálib, je o to spíš možné, že jde o něco úplně jiného. Co vlastně on na to, že mu říkáte, že je divný? Třeba má spíš nějaké velké problémy, stres nebo tak něco. Drogy by to taky mohly být, ale nejdřív bych se zeptala jeho, klidně bych mu i sdělila Vaše obavy, jestli náhodou nebere drogy. Už z reakce možná poznáte, jak to doopravdy je. Co takhle nějaké krizové centrum? Třeba potřebuje pomoct, jen si o ni neumí říct...? Je dobře, že jste dal mámě naše číslo, ať se určitě ozve, s víc podrobnostmi snad budeme schopni dát vám lepší odpověď.