Manžel občas bere pervitin
Zoufalka
Dobrý den, mám velký problém manžel občas užívá pervitin. Dříve sem bývalá také závislá na pervitinu a to hodně a cca 15let dohromady s menší přestávkou, došlo to tak daleko, že jsem přišla o děti na pár měsíců.Nicméně díky teď už manželovi jsem dokázala přestat a dát si život do pořádku,vratili mi děti, chodím do práce , více jak dva roky abstinuji a žádnou drogu bych si už nikdy nevzala, mám k tomu odpor, dokonce ani nepiju. Chovám se zodpo edne a tak to i zůstane. S manželem jsme se nedávno vzali že si i společně vyřešíme velké dluhy.S manželem máme super vztah, děti ho mají rádi, nehadame se, na všem se domluvíme, prostě vztah,založený na vzájemném respektu a pohodě.ALE!!!A to je pro mě naprosto nepochopitelná zrazujici rána, si manžel občas, cca jednou za 3 měsíce, po cestě domů třeba z práce, kdy si ještě po cestě písem a voláme jak se na mě těší a že je za chvíli doma a co budeme dělat, někde někoho potká a sjede se. On třeba i ještě dojde domu, jenže já to na něm poznám a třeba se spolu bavíme v kuchyni a on jde třeba na WC, nebo do dílny (podotýkám, že už je sjety a já to vím a řeknu mu to), ještě se se mnou baví a najednou neodpoví a já zjistím, že zmizel. Všichni ho hledáme po baráku a on je buď pryč a nebere telefon a pak si ho vypne nebo se mu vybije, nebo jsem ho našla schovanyho pod schodama, kde onanoval. Nejhorší na tom je, že vím co dělá když si dá, je někde schované a onanuje, třeba celou noc, nedokáže s tím přestat, je to nechutný, děsivý,už skončil i v nemocnici, mám o něj strach, že se mu něco stane, ale nejhorší je, že já musím lhát dětem že se někde opil a nedošel domů,protoze my jsme rodina, kde jsme všichni pořád spolu a děti ho mají rádi a já ho miluju, tak se nedá říct že je to třeba hajzl atd. Musím před detma hrát jak je to v pohodě a kolikrát ho i schovat aby ho neviděli. Můj manžel užíval dříve také drogy, ale ne tak často asi jako teď jednou za pár měsíců.Take byl několik let ve vězení kde právě fetoval a onanoval na WC. Mě z toho dostal a sám metakto podraží.Kdyz mu to někdo dá pod nos nedokáže říct ne i když jsou následky hrozný. Už s ním ani nedokážu spát. Pro mě to byl také šok byla jsem zvyklá mít sex na drogách a společně jsme začali pracovat na hodně jednoduchým sexuálním životu za střízlivý, jenže on to tímto zabil. Když pak vystrizlivy a vyspi se doma tak toho hodně lituje, jde vidět že ho to vážně mrzí a trápí a pak je zase pár měsíců klid. Dnes to udělal zase po půl roce. Přišla jsem z práce a on zase zmizel se synem jsme ho hledali a on nikde a tak už mi to bylo jasný. V noci byl očividně doma, ale ráno tu nebyl. A hlavně asi ani nešel do práce. Je jasný že někde schované onanuje a momentálně v ty obcesi nic neřeší. Dnes mám jít podat papíry na insolvenci manželů..... ??Nevím co mám dělat, jak to řešit, když mám super hodnyho, skvelyho manžela, které dělá toto. Kdyby byl aspoň takovéj že bych se na něj jinak nemohla spolehnout a choval se hrozně jenže takto když je spolehlivě a najednou mi udeří takovou ránu. Prostě šílený...

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
chápu, že je to dost náročná situace, obzvlášť, když jste sama měla problém s drogami a víte, co to vše obnáší.
Sama jste si tím prošla, takže asi víte sama nejlíp, že to v pořádku není, že je třeba začít dělat ,,něco sám se sebou", pokud to nejde svépomocně, tak s pomocí. Vy máte za sebou velký kus cesty, jistě to nebylo snadné se dát do pořádku, srovnat se sama se sebou, docílit toho, abyste dostala děti zpět do své péče. Konzumace manžela by Vám v tom, čeho jste dosáhla, mohla udělat dost nepořádek a vše docílené ohrozit.
Zkoušela jste mu navrhnout, aby se léčil? Jde s ním o tom mluvit? Jak se k této možnosti staví?
Jinak gratuluji k abstinenci, návratu dětí zpět, klobouk dolů, velký respekt před Vámi!
Určitě se ještě ozvěte!
Markéta Kordová