Vliv konopí při užiti rodičem na 6ti leté dítě
hulk
Chci se zeptat, zda je možné aby mělo dítě abstinenční příznaky v případě, že spí v pokoji, kde funguje pěstírna konopí - stan? Případně pokud spí dítě s rodičem, který užívá konopí případně látky typu LSD, zda se může tato látka přenést potem či změněnou frekvencí těla... Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Hulku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Z Vašeho dotazu není jasné, jestli se ptáte na případné abstinenční příznaky a krom toho na možnou intoxikaci, nebo zda je neházíte do jednoho pytle, jde totiž o dvě témata, které nelze zaměňovat. Proto budu rád, když svůj dotaz, či otázky upřesníte a srozumitelněji je specifikujete.
Abstinenční syndrom a jeho příznaky:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Abstinence
https://www.wikiskripta.eu/w/Abstinen%C4%8Dn%C3%AD_syndrom
https://www.substitucni-lecba.cz/novinky/abstinencni-priznaky-jak-to-vypada-kdyz-ohrozuji-zivot-471
http://www.plhb.cz/content/zavislost-alkohol-drogy-uzivani-drog-abstinence-cesta-k-abstinenci
Zásadní je, že pěstírna, přípravna, místo k zpracování, nebo distribuci drog, nemá v místě, kde žije dítě, rozhodně co dělat a naopak. Proto a nejen proto, že by se mohlo dítě intoxikovat. Znaméná to, že v bytě, ve kterém je pěstírna marihuany a kde, jestli správně chápu, mohou být přítomné i další drogy, se může dítě nejrůznějšími způsoby intoxikovat velmi snadno.
Ani v nejmenším netuším, co myslíte "intoxikací změnou frekvencí těla", odpusťte. Jisté však je, že potem jiné osoby se člověk intoxikovat nemůže.
Nechávat spát dítě v místnosti, kde se nalézá pěstírna, je vrchol rodičovského selhání a důvod pro zásah úřadů a orgánů v trestním řízení.
Stačí takto?
Jednejte, než bude pozdě.
Přeji Vám a především dítěti vše dobré,
Amrit Sen.