Co to může být
Tagar
Kamarád si nechal aplikovat něco co by měl bYt perník aplikujci mu to však dala vedle čekal bych že se mu udělá Abces ale nestalo se stalo se něco co sem Este neviděl a toho bylo dost vypalo to jak spálené Ale bylo to pod kůži postupem času se mu uděala díra velikosti polštářků palce. A přijde mi že se to furt prohlubuje k lékaři jít úplně nemuze

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
bohužel to takto na dálku přes net nepoznáme. Samozřejmě by bylo ideální, aby šel k lékaři, ale to píšete, že nemůže (proč nemůže?).
Také může kamarád zajít do Kontaktního centra pro uživatele drog, služby K-centra se dají využít nezávazně, anonymně a bezplatně. V těchto zařízeních pracuje i zdravotní personál, bylo by určitě na místě, aby postižené místo viděl někdo znalý a posoudil co s tím. Do Káčka ho můžete doprovodit.
Netuším, kde žijete. Níže kontakt na naše Káčko, pokud jste odjinud, tak napište, jaká města máte poblíž, pošlu Vám případně jiný kontakt.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Kdyby něco, tak se ještě ozvěte.
Markéta Kordová