Dcera
Janča
Jsem mamka temer 30lete dcery,ma uzkostne stavy,panicke ataky,bere lek.Bohuzel dost dlouho hodne pije alkohol,udajne nekdy uzije drogu.Nevime si rady.Mluvime s ni o tom,vsemu se banije nervozni,hruba,lze,je nespolehliva.Bydli s pritelem,ktery vi urcite vic nez ja,nicmene me to natolik trapi,ze vas prosim o odbornou pomoc.Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Jančo, dobrý den,
je mi moc líto, že máte takovéto trápení a dcera si nedá říct.  V těchto případech, kdy konzumenti nejsou moc ochotní o problému hovořit, přiznat si ho, natož ho řešit, je to komplikované a motivace okolím je náročná. Doporučuji obrátit se na naši Poradnu pro rodiče, kde byste měla více prostoru vše potřebné zkonzultovat, poradila se jak vhodně pokračovat dál, jak komunikovat, doplnila si informace.
To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce!
Mějte se hezky, Markéta Kordová