heroin
rola
Dobrý den, syn ( 28 let )užíval cca 4-5 měsíců heroin, kouřil ho z alobalu. Ted se rozhodl s tím skoncovat a už je 3 týdny bez drog..vše zvládl dobře, jen stále přetrvávají potíže se zvracením, zvrací několikrát denně, nic v sobě z jídla neudrží...vím, že abstinenční příznaky jsou kruté a zvracení k tomu patří,vyhledala jsem si na internetu průběh a všude píší, , že po týdnu abstinence by měly tyto problémy slábnout a ustupovat. Tak se chci jen ujistit a uklidnit, že to ještě stále patří k odvykání a trvá to u někoho déle,že je to běžné a nemůže to být jiná zdravotní příčina, že by si něco tím užíváním poškodil a radči by měl navštívit lékaře. Je mi jasné, že pokud by šel k lékaři, musel by mu říci pravdu, měl by záznam a to by jsem nerada. Děkuj za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
zřejmě jste poslala dotaz 2x, pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
MK
Kopie:
Je pravdou, že vše, co se týká užívání drog, stejně tak jejich vysazování, může být dost individuální. Ale bohužel, nemůžeme tímto způsobem přes internet objektivně vyhodnotit, zda co to se děje se synem je běžné s ohledem na vysazení nebo zda se jedná i něco jiného, co třeba s drogami nesouvisí. Nejrozumnější by bylo samozřejmě navštívit lékaře. Chápu, že se Vám do toho moc nechce. Netuším, kde žijete, potažmo syn. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum pro uživatele drog, kde pracuje i zdravotní personál, včetně lékařů. Služeb K-centra se dá využít nezávazně, zle i anonymně (také bezplatně), níže kontakt.
Káčko je sice otevřeno každý den, včetně víkendů a svátků. V případě, že by syn u nás návštěvu zvažoval, bylo by lepší si do K-centra nedříve zavolat a domluvit se, kdy může přijít, aby se trefil, co doby, kdy tam nějaký lékař bude.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5, Smíchov
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Káčko má otevřeno 365 dní v roce - nemoc závislost nemá víkendy ani dovolenou.
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Nejenom, že zde může své zdravotní potíže zkonzultovat, také by bylo rozumné, aby byl v kontaktu s odbornou pomocí, nebude to mít teď snadné a je rozumné svou závislost řešit.
S pozdravem, MK