Pasivní kouření marihuany batoletem
Slavomír
Dobrý den,
chci se zeptat jaký vliv může mít na 4měsíční dítě pravidelné kouření marihuany jeho rodičem. Otec dítěte kouří téměř denně v místnosti kde dítě žije a spí.
Děkuji.

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
ať už otec kouří normální nebo marihuanovou cigaretu v místnosti, dobrý vliv to nemá na nikoho, natož na malé dtě. Zplodiny vzniklé spalováním jsou zdraví škodlivé, což je dost známý a xkrát popsaný fakt. Pokud se kouření nehodlá vzdát, ať ho neprovozuje v bytě. Až bude dítě starší, bude mu navíc vytvářet vzorec, že kouřit denně trávu (cigtery, pít alkohol... ) je normální, což není úplně nejlepší příklad.
Mějte se fajn a držím palce, ať se podaří s otcem domluvit na rozumnějším přístupu.
Vilma Táborská