Akutni odepiste hned prosim
DeniskaPipii
Dobry den chtela bych se zeptat, ohledne užívání pervitinu jehlou.. Mam znameho a ten si to nechava davat do krku ale do hloubkovych žil, ale bohužel ted se to trochu vymklo kontrolou a dostal dost i mimo hloubkobou zilu, uz je to dva dny od toho co se to stalo a stale ho krk boli a nevíme co s tim??mame zajit k doktorovi, nebo mi prosim poradite co na to nejakou masticku nebo antibiotika.. Prosim odpovezte mi hned je to akutni!! Dekuju

Odpověděl: Vilma Táborská
Dobrý den,
po internetu těžko posoudit, aplikace do krku jsou velmi rizikové obecně, může vzniknout např. absces. Máte v okolí Kontaktní centrum pro uživatele drog?  Tam jsou schopni posoudit stav a poskytnout základní ošetření. Když mi napíšete místo bydliště, mohu poslat odkaz.
Chápu, že je situace akutní, proto je v těchto případech nejlepší radši rovnou vyrazit k lékaři či do zmíněného K - centra, Drogová poradna není chat a nejsme zde schopni odpovídat okamžitě, což by mohl být u zdravotních obtíží akutního rázu dost problém.
Ať to dobře dopadne
Vilma Táborská