Dotaz na drogy
Martin
dobrý den, mám přítelkyni je mě s ní dobře až na ty dny kdy požije drogy.V tu chvíli se z ní stane úplně jin člověk a nerozumíme si.Chtel bych se poradit jak s ní jednat a pomocí od této závislosti.Dekuji

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
z vašeho dotazu není zřejmé, jak dlouho drogy užívá a co se děje, když je užije ve vašem vztahu. Nevím, zda vaše přítelkyně ví, jak vám to vadí. Možná začněte tím, že si s ní promluvíte o tom, jak je vám s ní je dobře a o pocitech, které ve vás vyvolává, když je pod vlivem drogy, co to s vámi dělá. Potom se můžete dotazovat, zda s tím chce dělat něco ona. Pokud ano, můžete zavolat do Poradny pro rodiče a blízké SANANIM na te. 739 268 527 nebo 284 824 234, kam se můžete objednat jako pár a můžeme hovořit o tom, co užívání partnerky dělá s vaším vztahem, popř.  na www.drogy-info.cz najdete kontakty dle bydliště na léčbu závislostí.
Hezký den, Dana Pěčová