Schizofrenie a pernik
Misa
To jsem se pokousela cele roky ale vsechno dava me za vinu ze ja za to muzu ale jsem asi jedina koho porad zajima a kdo mu chce pomoc pul roku byl u matky a jen v pokoji a na internetu jel svoje hlavne aby meli klid tak ho nechavali tahle ale tahle to nejde je to horsi ahorsi je to silny narkoman a kdo vi co dela venku ze slusneho, pracujiciho cloveka se stal narkoman a nechce z toho ven jemu se to libi me vzdy zavola jen aby mohl zase vulgarne rvat po me ale nema proc a jeho matka vubec nwteaguje ji to nezajima kdybych vedela ze je u ni tak zavolam na tu lecebnu a vezmu zodpivednost na sebe abyani ta matka ho neovlivnovala atd... Ale nevim kde ted soucastne je

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
nejste v lehké situaci. Možná si ale nemusíte nechat líbit jeho vulgární chování, můžete zkusit kontakt s ním podmiňovat tím, že s Vámi zajde na konzultaci do poradny. Myslím si, že nemáte moc možností, jak do celé situace zasahovat.
On je dospělý, vyhovuje mu to, i když Vy vidíte pravý opak, jeho matce to též vyhovuje. Pokud neprovede nějakou akci, kde by ohrozil sebe nebo okolí na životě, není moc pák, jak ho donutit ke změně životního stylu.
Jedině trpělivě příteli vysvětlovat, co Vám vadí, oceňovat, co se daří.
Hodně štěstí, Dana Pěčová