ako zistit?
jaa
dobry den manzelovi som nasla tabletky, priznanie u neho nehrozi, pozorujem velke zmeny spravania sa, prechadzame tazsim obdobim mozno je toho na neho vela, okrem toho ma vela prace pracuje s pc...potrebuje byt "culy" mozno aj mat napady atd..neviem vobec sa nevyznam v tom, tablettku som nasla, neviete prosim ci existuje sposob poslat niekam tabletku do nejakeho laboratoria?co ma napadli osm obvolala no povedali ze to nerobia..potrebujem zistit ze z coho je ta tableta,Sam sa neprizna.dakujem p ekne

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím, díky za důvěru.
Chápu Vaše znepokojení a je možná škoda, že rovnou vylučujete zeptat se přímo manžela, ať už rozhovor dopadne jakkoli. Víme, která specializovaná pracoviště dělají laboratorní rozbory v Čechách, také, že nejde o levnou záležitost. Předpokládáme však, že obdobná pracoviště, jako je například toxikolická laboratoř Ústavu soudního lékařství v Praze a další, určitě existují i na Slovensku.
Doporučuji Vám zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultace a další bezplatné služby uživatelům návykových látek a tom všem s jeho pracovníky promluvit.
Kontakty na zařízení a služby na Slovensku, odbornou podporu a pomoc najdete zde:
Liečba závislostí Slovensko, Drogový informačný portál:
http://www.azet.sk/katalog/centra-liecby-drogovych-zavislosti/
http://www.infodrogy.sk/
http://www.drogy.org/
OZ Odyseus - Bratislava:
https://www.ozodyseus.sk/
Kontakty:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_contact&view=category&id=54&Itemid=57
Združenie Storm:
http://www.zdruzeniestorm.sk/
Program Chráň sa sám:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=256&Itemid=313
Program Sociálna asistencia:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=260&Itemid=315
Program Červený dáždnik:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=257&Itemid=316
Centrum K2 - kontakt:
http://www.odyseus.org/index.php?option=com_content&view=article&id=323&Itemid=360
Partnerské siete:
Platforma mimovládnych organizácií v oblasti drog:
Organizácie Plán B n.o, OZ Pomocná rukaOZ PrimaRE/set, o.z. a Združenie STORM, súčasťou Platformy mimovládnych organizácií v oblasti drog. Platforma sa usiluje spoločne podieľať na presadzovaní efektívnych riešení v oblasti drogovej problematiky.
Viac informácií o platforme nájdete tu:
http://www.infodrogy.sk/ActiveWeb/c/6687/platforma_mimovladnych_organizacii.html
Združenie STORM o.s.
Nedbalova 17
949 11 Nitra
Telefón: 0905 943 229
E-mail: zdruzenie.storm@gmail.com
Web: http://www.zdruzeniestorm.sk/
Občianske združenie Prima
Kontaktné centrum, mobilný streetwork:
Hviezdoslavovo nám. 17
811 01 Bratislava
Telefón: +421 948 144 668
E-mail: zdruzenie.prima.ba@gmail.com
Web: www: www.primaoz.sk
Plan B N.O. drogy inak - terén Košice
Socálna poradna, právna poradna, substučná liečba:
http://www.drogyinak.sk/
Kontaktujte nás telefonicky na čísle: +421 911 556 456 alebo mailom na  info@drogyinak.sk
Kontaktné centrá, výmenné programy, terénne služby
Bratislava, Trnava, Nitra, Sereď, Košice, Bánska Bystrica:
http://www.drogyinak.sk/?page_id=71/
Občianske združenie Pomocná ruka
Pomoc drogovo závislým osobám a ľuďom pracujúcim v sex biznise.Terénna sociálna práca:
Skladná 2
04001 Košice
Telefón: 0915 423 279
Web: http://www.kosicezapad.sk/pomocna-ruka/
https://sk-sk.facebook.com/ozpomocnaruka/
https://www.zoznam.sk/firma/3056276/Obcianske-zdruzenie-Pomocna-ruka-Kosice
Stačí takto?
Přeji Vám i manželovi vše dobré,
Amrit Sen.