ochranná léčba
lena
Poslední otázka. Kam se obrátit pro nařízení ochranné léčby. Dluhy už jsou neúnosné a teď vyhrožuje že to skoncuje. Mluvit se s ním nedá. Je hodně agresivní. Už i na mě.

Odpověděl: Anna Novotná
Leno, moc zdravím ještě jednou,
snad se mi podařilo na Vaši otázku odpovědět v předchozím příspěvku, tady tedy jen ve zkratce.
Ochrannou léčbu může opravdu nařídit jen soud na základě spáchaného trestného činu. Nefunguje to tedy bohužel tak, že blízky požádá soud o uložení ochranné léčby na svého blízkého.
Pokud ale bude Váš blízký mluvit o sebevraždě nebo bude ohrožovat svoje okolí a Vy budete mít strach o něj či o sebe, neváhejte a volejte rychlou záchrannou službu.
Moc na Vás myslím a přeji hodně sil!
Za Drogovou poradnu
Anna Novotná