Podezření na drogy
Sklípkan
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli je možnost nějak otestovat partnera na přítomnost pervitinu když vše popírá a s testováním nesouhlasí?Test dipro wipe již není k dostání a o jiném nevím.Na promluvu nereaguje.Priznaky na tuto drogu má.Treba 3noci nespí ani nejí a pak by pořád jen spal a jedl.Dekuji za radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
k testování potřebujete tělní tekutiny, pokud parter s testováním nesouhlasí, obávám se, že to nepůjde...
Pokud má jasné příznaky a Vy asi víte, že pervitin s největší pravděpodobností užívá, možná je test zbytečný...
Níže přikládám základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
V případě, že je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a partnery a v osobním kontaktu probrat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se předem objednat, kontakty viz odkaz: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud se budete po prostudování informací v odkazech na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová