marihuana + léky ?
Matylda
Dobrý den, můj syn ( 16 ) je uživatelem marihuany, ne každý den a ani nebývá mimo, dá se s ním komunikovat, ale již se dvakrát stalo, že byl úplně mimo. Poprvé, to už je asi půl roku, nespal celou noc a pořád se mě ptal, co se stalo, usnul až k ránu. Ted, včera, ho musel doprovodit domů kamarád, měl nekoordinované pohyby, sotva stál, sotva mluvil a rovnou usnul ,alkohol prý neměl. Našla jsem mu v kapse léky - Baclofen Polpharma. Ani nevím, jestli obsahem lahvičky je to, co tam je napsáno.
Poraďte, co mám dělat?
Děkuji

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
můžete začít tím, že si se synem promluvíte o svých obavách, o tom, co popisujete. Pokud bude tvrdit, že žádné problémy nemá, proberte s ním jeho fungování doma, docházku do školy a přípravu na vyučování, příchody domů a trávení volného času.
Z toho co píšete, se může ohrozit na životě, nevíte, co si vzal, jaké léky kombinoval. Pokud se to bude opakovat, doporučila bych Vám volat Rychlou záchrannou pomoc.
Doporučila bych Vám zkontakrovat, pokut jste z Prahy a okolí Poradnu pro rodiče SANANIM tel. 284 824 234 nebo mobil 739 268 527
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Nebo na www.drogy-info.cz si podle místa bydliště dohledejte pomoc.
S pozdravem Dana Pěčová