Způsobuje diazepam otoky obličeje?
Paja
Mamka bere diazepam už těch pár měsíců a pokaždé když to má tak má otoky v oblasti rtů a já si myslím že to je kvůli těm práškům, prosím odpovězte mi rychle.

Odpověděl: Amrit Sen
Pájo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, takto na dálku s minimem informací nedokážeme určit, jestli otoky rtů s užíváním benzodiazepinů, respektive Diazepamu souvisí, či ne, natož čím konkrétně jsou způsobené.
Pokud píšete o akutní situaci, nebude od věci kontaktovat lékaře a situaci konzultovat s ním. Pokud máte pocit, že je maminka v ohrožení, volejte záchrannou službu 155.
Co je však jisté, že Diazepam, velmi často nadužívaný lék dokáže být velmi nebezpečnou drogou s mimořádným závislostním potenciálem, psychickým i fyzickým, také že "vysekat" se z takové závislosti není vůbec jednoduché a zpravidla potřebuje asistenci odborníků, tedy lékařů a adiktologů.
Jestli máte obavu, že maminka psychofarmaka nadužívá, nebo je ohrožena závislostí, napište, můžeme se společně podívat, jak pomoci...
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/psychofarmaka.html
http://www.drogovaporadna.cz/psychofarmaka/benzodiazepiny.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Přeji Vám i mamince vše dobré,
držte se, Amrit Sen.