Drogy
Pája
Dobrý den,můj přítel bere pervitin,válčím sním už skoro rok,nevím co už mám dělat máme spolu pětiletého syna.Přítel je hodnej,pracuje nějak nám neubližuje,ale nemůžu se stín smířit že bere,je strašně ulhanej a já mu vždy odpouštím i když vím že je to kničemu.Byl i dvakrát v poradně v KlC,a pak už nic.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Pájo,
děkujeme za Váš dotaz a důvěru, se kterou se na nás obracíte. Píšete, že Váš partner užívá pervitin a často Vám lže, máte spolu syna, pracuje, je v jistých ohledech z vašeho pohledu hodný, a tak mu často odpustíte. To je úplně srozumitelné. Dokonce již dvakrát navštívil odbornou službu a změna nepřichází.
Doporučuji Vám navštívit nějaké odborné zařízení, kde se věnují partnerům a rodinným příslušníkům uživatelů drog. V rámci osobní konzultace můžete vše podrobněji probrat, doplnit si informace, naplánovat vhodné kroky, jak podpořit partnerovu motivaci k léčbě a také získat podporu pro sebe. Tu si určitě zasloužíte.
Nevím, kde žijete a zda je pro Vás Praha dostupná, pokud ano, můžete se obrátit přímo k nám. Dokonce se nově otevírá skupina pro partnery uživatelů.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud nejste z Prahy, tak napište, jaká města máte poblíž, zašleme Vám kontakt jinam.
S pozdravem,
Nikol Spůrová