Syn je pravděpodobně drogově závislý
Marcelína
Dobrý den,
syn, kterému bylo v srpnu 18 let bere s největší pravděpodobností drogy. Má po těle a na obličeji boláky, které nikdy nemíval. Z bytu zmizely všechny cennosti a finance. Má problémy s kriminální policií - majetková trestná činnost.
Tvrdí, že droby nebere. Je učněm na učilišti, ale má již tolik neomluvených hodin, že škola zahájila vylučovací řízení.
Jak máme jako rodiče postupovat? Máme mu říci, aby odešel z domova? Je nám to proti mysli, jsme bezradní.
Prosíme vás o radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče a vše co je třeba, zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce!
Markéta Kordová