pervitin
lucka
dobry den chtela bych se zeptamuj bratr bral pervitin tri roky ted dva mesice uz si nic nevzal z prace ho vyhodili protoze to poznali ze na necem frci ted nema penize muj pritel snim mluvil ma strasne stavi je podrazdeni porad si ztezuje ze si znicil zivot ma strasne stavi ze se boji lidi a schyzi sam nam rekl ze potrebuje pomoc ze klidne pujde na leceni co mame pro to udelat aby se stoho dostaldekuji

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
využijte toho, že váš bratr souhlasí s léčbou a pomozte mu ji najít. Můžete začít tím, že s ním navštívíte K centrum, kde by mu pomohli s nástupem do léčby. Pokud takové zařízení nemáte v dostupné, pomozte mu vyhledat psychiatrickou léčbu  AT oddělení, která trvá přibližně 3 měsíce. Je třeba do nemocnice zatelefonovat a zjistit, jaký mají pořadník. Může obvolat více nemocnic, rezervaci lze kdykoliv zrušit.
Bude potřebovat motivační dopis, životopis zaměřený na užívání návykové látky a doporučení praktického nebo odborného lékaře (pokud má psychiatra).
Posílám odkaz na www.drogy-info.cz, kde dohledáte podle místa bydliště "Psychiatrickou léčbu".
Přeji hodně štěstí, Dana Pěčová