maly problem
bonga
Mam starsiu sestru, uz nezija snami doma, ale osamostatnila sa. Momentalne zije a pracuje v Prahe (podla jej informacii, tam aj pracuje, ale vsetko nasvedsuje, ze nepracuje). Je sice samostatna, ale len do urcitej miery, Moja dalsia sestra, s ktorou do leta byvala v Prahe, odysla pracovat na lot a financne ju vyrazne podporuje. ste ktomu ma plno dlhov. Ludia s ktorimi byva na byte v Prahe (jeden z nich bol zavisly na drogach), nas doma upozornili, ze maju podozrenie, ze je zaviosla... A my doma netusime co a ako dalej... Navise jej ukradli mobil a v podstate s nom nemame ziadny priamy kontakt, nedari sa nam vobec s nom spojit, iba ak ona zavola a na mail nechodi casto...

Odpověděl: Tomáš Harant
obrý den, nezáviděníhodná situace mít někoho blízkého v cizině, slyšet o něm takovéto zprávy a nemít jak se s ním spojit... Osobně nevím jestli můžete najít klid, dokud nebudete mít možnost o tomto otevřeně pohovořit a vědět přesně co a jak. Před tímto nelehkým rozhovorem bych doporučil kontaktovat nějaké odborníky /pokud napíšete odkud jste, mohl bych nějaké kontakty zprostředkovat/. Určitě máte plno obav kolem této situace, nějak ji prožíváte a máte i vizi, jak by se vše mělo vyvíjet. Podobně Vaše sestra. Problém může být v tom, že její pohled může být zcela odlišný a první rozhovor může jak pomoci, tak i uškodit... Přeji ať vše dobře dopadne (možná je všechno jinak a je to celé informační šum) hodně síli, hezký den.