Bere pervitin co mám dělat?
Lulucinka
Dobrý den,v srpnu to bude dva roky kdy můj přítel a zároveň táta 3 úžasných chlapecku bere pervitin.Dozvedela jsem se to v březnu 2021 a zároveň jsem se dozvěděla že ho bere už od srpna 2020....nejdříve šňupal ale od března si začal i pervitin pichat.Mel šílené stavy které ani nebudu vypisovat.Jde k to že nevím co mám dělat.Na léčení nechce jít.Jak ho mám přinutit?Už tam byl dvakrát objednaný ale nakonec to vždy zrušil a teď tam nechce už vůbec.U psychologa jednou byl ale akorát se mu vysmál.Nebere takový lidí vážně.na rodine mu nezáleží a do toho mi začal dost lhát.Ztratila jsem všechno.Meli jsme tak úžasny rodinný zivot.Zdrave deti.Posledni dobou je na mě protivný a já stále brečím.Napadlo mě jestli mám navštívit já nějakou odbornou pomoc ?předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
ano, pomoc můžete využít i Vy sama, bez ohledu na to, jak je nebo není, partner v tuto chvíli motivován.
Můžete přímo obrátit na naši Poradnu pro rodiče a partnery na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
V případě, že Praha je pro Vás nedostupná, napište a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti, pošleme Vám kontakt u Vás.
Přeji dostatek sil!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová