Flashback?
Jozin
Dobry den. Tentoraz by som mal trosku menej filozoficky dotaz ako naposledy. A velmi pekne dakujem za odpoved ktoru ste mi napisali velmi sa mi paci ze skuticne nieco take ako vy existuje... Dnes som mal dost zvlastny zazitok s mojou priatelkou a nebolo to uz prvy krat ale myslim ze este sa to nestalo aby to bolo tak velmi ako teraz... :( najradsej by som bol ak by ste videli a mali pred ocami presne to co ja a tie aj pocity aby ste vedeli presne reagovat co sa deje a vedeli co by som mal robit. Co bohuzial nejde tak sa budem snazit popisat ako to asi bolo... Pretoze pytat sa na priame fakty neviem. Mozno to ani nemalo suvis s tym co som vravel mojej zlatej ale mozno aj naopak je to sposobene mnou fakt neveim. Zacalo sa to tym ze sme sli na Matrix 3 docela sme sa tesili. Ale tak ku koncu filmu to dost smutne vyzeralo mozno ste ten film videli takze viete o com hovorim. Takze Maruska sa pritisla ku mne mna to velmi mrzelo ze ten film asi skonci nie velmi romatnicky pretoze viem ako velmi nerada ma Maruska taketo filmy. A aby ste si nemuseli domyslat tak Maruska je moja priatelka. Bolo to ok nejak sme to prezili a potom koniec filmu bol dost taky ze sa to nemuselo fakt niekomu pacit a Maruska bola prave tou... velmi rychlo chcela vypadnut neviem nemohol som sa jej ani skoro dotknut teda aj mohol ale velmi to nezmenilo to ze sla prec a ani sa ma nechcela drzat proste sla a sla.. nevnimala ma potom spomenula cosi ze ta pesnicka je na nu az prilis ( bolo to dost hm.. skoro ako techno) a ona je zavisla na E. :( a to suvisi s techno party a tak... neviem ci si pamatate s predchadzajucich mojich prispevkov cosi o tom ale... zhruba pred 10 mesiacmi mala E naposledy... od vtedy nie. Pretoze to velmi nechcema o tom sa bavime velmi dlho a vie ze mi na nej zalezi velmi som rad ze si vieme myslim ze vsetko povedat... nedokazem to tu teraz vsetko popisat ako na tom celkovo je, ale zhruba tak ze dost casto na to mysli.. sice je to menej ako tak mozno pred 3 mesiacmi ale stale je. Ale ved to mozno poznate so svojich skusenosti ked taketo pripady mate mozno denne. Tak co sa stalo dalej (po Matrixe). Pytal som sa ze co sa deje... nevedel som aj ked som si myslel ze to je tym technom... hm myslel som na to ze asi zas na to mysli (e) strasne mi to vadilo mrzelo ma to nevedel som co mam robit a aj tak som chcel od nej vediet ze co sa deje... pretoze som to chcel pocut od nej... hm mozno uz tymto som spravil chybu ale ona neodpovedala vobec nic. Hm ... potom mi akurat povedala ze mi to prosim nerob tazsie ako to pre mna je.. to som trosku nepochopil a tak som sa dalej pytal ze co sa deje... hm mozno som mal trochu nervozny pristup ale snazil som sa to nejak skryt ale to nejak neslo...hm nevedel som to proste ma to velmi vzalo ze na to zas mysli a nevedel som to od nej ale len som si to myslel. No a potom to nejak nevydrzalal alebo co a isla odo mna prec... neviem len tak som cakal a pozeal som sa na nu.. hm viem asi som mal byt trochu chapavejsi pri tom ako bola ticho a este mi aj povedala ze nech jej to nerobim este tazsim ale ja som sa namiesto toho este vypytoval..Ale co sa stalo potom. Zacala sa smiat.. velmi smiat az to miestami rozosmialo aj mna ale pri tom sme mali asi obaja nervy v kybli... :( a potom nejak si chytila hlavu a povedala ze jej idu oci ako pri tom... povedala len toto a ja som nevedel tusil som ze asi mysli to ze ako pri Ecku ale... hm velmi som nechcel aby to bola pravda. Potom povedala ze ma strasne vela energie ze sa jej nechce smiat ale ze sa musi smiat... :( neveim nevedel som nic potom povedala ze nevie co ma s tym vsetkym energiou robit... hm... povedal som jej nech si zabeha neviem ci to bol dobry napad... Ale potom pomerne urazene povedala ze ty si to chcel.. tak :( sla a behala.. Fakt som nevedel co to ma byt. Myslel som si ze to bol flashback ale tentoraz neviem ci to bolo pre nu neprijemne alebo teraz to bolo fakt tak akoo keby si to naozaj dala. lebo vacsinou ked mala flashback tak to oblo pre nu velmi neprijemne. takze teraz neveim co to tak asi mohli byt.. velmi by som bol rad ak by ste mi poradili ako by som mal nabuduce po0stupovat ak sa nieco take stane... teda myslim pri flashbacku co je pri tom najlepsie.. Myslim aj to co rozpravat a co nie... lebo myslim ze vycitat to ze uz nikdy nebudes pocuvat techno a podobne ni eje celkom na mieste alebo ano? Fakt neviem. A bol by som rad ak by ste mi mohli dat presnejsie odpoved co sa tyka metamfetaminov, nie vseobecne drog lebo predsa len sa vsetky aspon troch lisia aj ked si myslim ze mozno aj hodne... dakujem velmi pekne.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, shodou okolností jsem odpovídal i Váš předchozí dotaz ohledně Vaší přítelkyně. Na základě toho mám v hlavě určitou fantazii: Máte svoji přítelkyni hodně rád a záleží Vám na ní. Zároveň ale máte velký strach a obavy z jejího dřívějšího užívání xtc o kterém máte jen povrchní znalosti. Avšak ne všechno pro Vás nevysvětlitelné chování musí být flashback a rozhodně neplatí jednoznačná souvislost techno=chutě=závažný problém=opět závislost... Je to o dost složitější a popis procesu dostávání se ze závislosti, včetně s tím spojených chutí značně přesahuje možnosti internetové poradny. Pokud jste však v blízkém vztahu s někým, kdo tímto procesem prochází, je dobré o tom něco vědět. Jestli chcete, napište odkud jste a já Vás odkáži na zařízení, kde Vám toto objasní a možná tím dostanete odpověď na otázku jak se příště chovat, co dělat apod. Hezký den