Jak donitit syna k lecbe
Mirka
Syn delsi dobu uzival marihuanu ale v posledni dpbe je na pervitinu a stava se zlym a ublizuje je zde i nasili. Do prace chpdi nepravidelne. Chci mu ppmoci ale sam se asi lecit nepujde... Bojim se i o sebe aby nedoslo k nasili apod nebo rozbiti majetku

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
pokud syn bydlí ve vaší domácnosti, zkuste nastavit pravidla. Měl by vám přispívat na nájem a energie, dále na stravu. Měl by si sám platit své výdaje, tzn. tarif na mobilní telefon a jiné výdaje, které jsou jenom jeho.
Měl by dodržovat pravidla, platná pro všechny obyvatele společné domácnosti - pomoc při úklidu, příchody domů, popř. informování, že se doma nezdrží přes noc. Pokud je bude dodržovat, může s vámi sdílet společnou domácnost, pokud ne, tak se bude muset odstěhovat.
Obávám se, že jinak ho ke změně jeho životního stylu nepřimějete. Měl by převzít odpovědnost za svůj život.
Pokud by se doma choval agresivně, volejte policii.
Doporučuji spojit se s kolegy v Mostě a celou situaci více podrobněji zkonzultovat, poradit se o možnostech a také načerpat podporu, zasloužíte si to.
Most, K-Centrum Most
Most k naději, z. s.
Kontaktní centrum
P. Jilemnického 1929, Most, 434 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 476102288, 602219372
PhDr. Dagmar Jandová
www: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Za poradnu Dana Pěčová