Uzivani Thc
Veronika
Dekuji velice za rychlou odpoved. Mam tedy s dovolenim jeste jeden dotaz, je mozne navstivit nekoho pro nas v blizsim okoli? Pro nas by se jednalo o Olomoucky kraj.

Odpověděl: Markéta Kordová
Veroniko, opět Vás zdravím,
V Olomouci se můžete obrátit na kolegy z organizace Podané ruce https://podaneruce.cz/
Olomouc, Centrum komplexní péče v Olomouckém kraji
Ambulantní program, PODANÉ RUCE
Dolní náměstí 2, Olomouc, 779 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 773 996 916
Program Terapeutického centra se primárně specializuje na osoby s problémem patologického hráčství a dále pak také na osoby s problémem nelátkových závislostí (netolismus - závislost na hrách, sociálních sítích atd., workoholismus, patologické nakupování, aj.). Také se zaměřuje na rodiče, partnery či blízké osob ohrožených návykovým chováním.
Mgr. Lukáš Franc
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/centrum-komplexni-pece-v-olomouckem-kraji/
Další možnosti:
Olomouc, Adiktologická ambulance prevence a léčby závislostí
Ambulantní program
Bořivojova 540/30A, Olomouc, 779 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 774425001
ambulantní léčba závislosti na alkoholu, jiných návykových látkách, hazardu, internetu, online hrách, počítačových hrách či nakupování, ordinační doba: Po (na objednání), Út 9:00-12:00 h, 13:00-18:00
MUDr. PhDr. Jana Bolková
www: http://zavislostiolomouc.cz/
Olomouc, Ambulance pro alkoholismus a jiné toxikománie při Fakultní nemocnici Olomouc
AT ambulance
I. P. Pavlova 6, Olomouc, 775 20
Zobrazit na mapě
Tel.: 588 444 618
MUDr. Jarmila Šmoldasová
www: http://www.fnol.cz
Také můžete mrknout na základní informace pro rodinné příslušník, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, ozvěte se.
MK