Abstinence po pervitinu
Veve
Dobrý den,
Přítel je více jak 4 roky závislý na pervitinu, který kouří několikrát denně, aby mohl normálně fungovat a chodit do práce.. Několikrát zkoušel přestat, ale nikdy to nedopadlo. Teď je tady dalsi pokus. Je to asi 4.den,z toho už druhý den víceméně jen spi, vzhůru vydrží par hodin, sem tam si zakouří trávu, kterou jinak nekouří. Snažím se do něj dostat vitamíny, ovoce, pitný režim. Co ale očekávat dal? Mám ho nechat jen spát a ležet nebo se snažit ho zapojit do běžného fungování domácnosti, procházky se psem..? Jak mu pomoct? Moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Dana Pěčová
Dobrý den,
váš partner je závislý a zdá se, že moc v normálním životě nefunguje. Mluvte s ním o tom, jak a kde selhává, co vás trápí a co to s vámi dělá, když je v těchto stavech,  zda nepotřebuje pomoci. Také s ním řešte, jak dlouho ho ještě hodláte podporovat a zachraňovat bez změn, které by měl udělat partner.
Zatím se trápíte jeho nefungováním vy sama. Obávám se, že v tuto chvíli potřebuje partner odbornou pomoc, která by mu pomohla od závislosti na návykových látkách.
Na webu www.drogy-info.cz najdete zařízení podle svého místa bydliště, kam se můžete obrátit o pomoc.
Přeji hodně štěstí, za Poradnu Dana Pěčová