Jak přestat hulit
On
Partnerka hulí a ztrácí o mě zájem. Když hulila nejvíce tak asi 3 brka denně (mix s tabákem). Zkusila s tím přestat, vydržela tak měsíc, teď je to půl roku a hulí zase pravidelně, tak 2 brka týdně. Ale nevím to jistě, neříká mě to. Chci jí pomoci, nechci o ni přijít. Díky za tip.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, On,
děkujeme za Váš dotaz. U uživatelů návykových látek bývá potíž v tom, že pokud nevnímají svojí situaci jako problematickou a nemají svojí vnitřní motivaci pro to s ní něco dělat, jen těžko je někdo jiný o potřebě změny přesvědčí. Píšete, že Vaše partnerka jakoukoliv odbornou pomoc odmítá. Z dotazu je ale znát, že byste rád, aby to mezi Vámi fungovalo, nechcete o partnerku přijít a jako důvod Vašich potíží vnímáte právě její kouření trávy.
Proto bych  doporučila vyhledat protidrogové zařízení přímo Vám. Tyto služby často nabízejí poradenství partnerům a blízkým uživatelů drog, kde se dá otevřeně mluvit o problémech, které máte.
Pokud je pro Vás Praha dobře dostupná, můžete se například obrátit na naši
Poradnu pro rodiče a blízké SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Pokud je pro Vás Praha daleko, zkuste jim napsat či zavolat, určitě Vám doporučí vhodné zařízení ve Vaší blízkosti. Případně můžete hledat v Mapě pomoci zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji jen dobré a za Drogovou poradnu zdravím
Andula Novotná