re: flashback ?
Jozin
Dobry den, tak to je nahode ze ste odpovedali aj na moj predchadzajuci dotaz a vlastne som aj rad.Aspon mate naozaj trosku viac v pamati to ako sme na tom a ako si pociname a preco vlastne pisem iste problemy. Velmi by ma to zaujimalo viac sa o tom poradit. Sme z Brna, teda ja som z Kosic tam som sice navstivil centrum pre pomoc zavislym ale neboli velmi ochotny mi poradit lebo to bolo skor centrum ako sanatorium a nie poradna co aj samozrejme chapem ale par zakladnych informacii mi poskytli. Tu v Brne studujem tazke som tu vsetok moj cas. Ale neviem ci by bolo mozne aby som nieco taky navstivil ja a bezplatne nakolko moja poistovna tu neplati a neviem ako by to bolo s uhradov. Moja priatelka je z Pozoric co je dedinka cca 15 km od Brna pracuje v Brne takze je tu v podstate cely pracovny tyzden. V minulosti navstevovala jednu miestnu poradnu co bola aj jedna z tych ktoru som nasiel v tejto oblasti volala sa elysium. Neviem ci je to presny nazov ale nejak tak. Nebola s nou velmi spokojna ako mi vravela ja som sa o to zaujimal ze preco, a vraj ze mali skor taky pristup ze velmi sa nevedeli do priatelky vzit viem ze je to velmi tazke ale...hm moja priatelka ma este problem aj s tym ze v niektorych temach sa jej velmi tazko vyjadruje a takto ked sa jej v tej poradni vypytovali hlavne na nu a tym cielili k tomu aby vlastne sama prisla na to preco zacala tak ju to skor viedlo k tomu aby sa uzavrela a mala k tomu neskor aj odpor. Hovorili sme ale o tom spolu ze by aj rada vlastne navstivila cosi take ale boji sa toho v konecnom dosledku... tak sme sa rozpravali ze sa budem snazit najst nieco co najlepsie a vlastne najradsej by som bol ak by som si to na vlastnu kozu najprv vyskusal ake to je byt tam aby som vedel povedat o com to je. Tak by som bol velmi rad ak by ste mi povedali o tom nieco podrobnejsie o danom centre na ake ma odkazete. A z uvedeneho dovodu by som chcel aby to nebolo Elysium alebo pripadne by ma zaujimal vas nazor na toto centrum ak nahodou o tom mate vlastne skusenosti. velmi pekne dakujem.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, oceňuji Vaše rozhodnutí navštívit odbornou péči a snahu dovědět se více o tom, co Vaše přítelkyně možná prožívá. Přestože jí přístup ve stacionáři Elysium nevyhovoval, Vám bych toto zařízení přesto doporučil /mohlo by naplnit Vaše potřeby/. Adresa je: Hapalova 22, 639 00 Brno, tel. 541 227 704. A co se týká Vaší přítelkyně, pokud má sama potřebu něco konzultovat, ať se sama ozve co má na srdci a můžem se pokusit najít i něco pro ní. Hezký den