žvýkací tabák - po Gabriela Koryntová
Marti
Dobrý den Gábi,
moc děkuji za odpověď , včera jsem to nevydržela a prohledala synovi pokoj a našla další a další krabičky, a v koši vyžvýkané polštářky, syn nebyl doma a vše jsem vyhodila do popelnice...
večer zase se spolužáky hrál, ale nepřišel, že mu to chybí a zda jsem mu to nevzala...
Jsme z okolí Plzně a ráda bych to řešila hned, jsem z toho permanentně nešťastná...
Děkuji moc a přeji krásné letní dny.
Martina

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Martino,
v Plzni se můžete obrátit na Adiktologickou preventivní ambulanci -21, tel. 602 686 893, email: 21ambulance@cppt.cz. Často mají konzultace a nezvedají telefon, tak je dobré zkusit i email. Ale pokud zavoláte teď dopoledne/ráno, máte velkou šanci se domluvit. Jde o poradenské pracoviště určené primárně lidem do 21let a jejich blízkým. Dneska jsem s nimi mluvila po telefonu a pokud obratem zavoláte a odkážete se na drogovou poradnu SANANIMu, nejspíš budou i vědět. Řekla jsem, že jde o situaci, kdy syn hraje PC hry a užívá žvýkací tabák. Pokud se rozhodnete do toho jít, přimlouvám se za to, neodkládejte to, míst je málo, kapacita omezená. Určitě byste mohla v první řadě přijít sama, doufám, že se později i se synem. A rozhodně dostanete kontakty, kam se obrátit pro dlouhodobější pomoc a podporu pro sebe.
Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozmyslela, případně jak to dopadlo.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.