Bratr užívá pervitin rodina zničená
Veronika
Dobrý den ano jestli mohu požádat o doporučení z Českých Budějovic na koho se můžeme obrátit, ještě bych měla dotaz nejradši bych bratrovi co trápí mamku vynadala a hodně. Jenže mám obavy když má ty jeho stavy jak to vezme, aby si pak něco neudělal , dříve jsme spolu měli hezký vztah jezdily na výlety do ciziny a teď bych mu nejradši řekla to co nikdy.
Děkuju za odpověď Veronika, hezký den

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Veroniko
zde Vám posílám odkaz na zařízení v ČB, ale organizace Prevent jich má více, podívejte se na jejich stránky:
Ambulantní program Prevent 99 z.ú., Františka Ondříčka 1088/2, České Budějovice, 370 11
Tel.: 725 708 078
Ambulantní léčba závislosti a doléčování formou individuální, párové a rodinné terapie
Bc. Tomáš Brejcha
www: http://www.prevent99.cz/ap/
Co se týká možného sdílení Vašeho naštvání bratrovi. Nevím, zda bude schopen Vaše sdělení přijmout, budˇ to nebude chtít poslouchat nebo mu situace nebude příjemná a bude reagovat podrážděně. Na druhou stranu by bylo dobré, aby bratr věděl, že pro rodinu to není jednoduchá situace také a něco to s Vámi dělá. Umím si představit, že ve Vašem naštvání hraje svou roli bezmocnost, ale určitě bych se nebála toho, že by si na základě toho něco udělal. Pokud si budete chtít být jistá, proberte to v rámci setkání s odborníky.
Jinak držím palce a věřte není to beznadějné, jen to chce trpělivost.
HS