Dceři je špatně
Kateřina
Dobrý den, naše dcera byla rok na pervitinu. Teď je na detoxu. Už tři týdny je čistá. Najednou začala mít průjem, je ji zle od žaludku, usíná za pochodu. Psychicky je v pohodě, každý den se vidíme, ale fyzicky je celkově oslabená. Je možné, že by se to týkalo a bylo to z abstinovani? Děkuji Katka Rxxxxxx

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den.
Těžko soudit takto vzdáleně. Jako reakce na vyabstinování, to je nepravděpodobné.  Ale mohla díky oslabené imunitě organismu, který se potýká s "vyčíštěním od jedů", chytit nějaký vir, který se pak projevuje takto.  Předpokládám, že dcera to sdělila zdravotnickému personálu a řeší se to dále. Nyní se organimus bude postupně dostávat do pořádku, což se bude projevovat větší únavou, nemocností, podrážděností atd.
Závisí to na konstituci člověka, jeho somatické i psychické odolnosti. Každý to má jinak, ale určitě se to postupně upraví.
Pokud budete potřebovat odkaz na nějaké adiktologické služby, jak pro dceru, tak pro Vás a další rodinné příslušníky, ozvěte se a rádi Vám kontakt zprostředkujeme. Detoxem to nekončí, naopak cesta abstinence začíná a je důležité to podchytit od začátku.
Přeji dostatek sil pro všechny
HS