Syn a drogy
Maya
Dobrý deň. Môj syn má 19 rokov ešte má posledný ročník školy a prepadol drogám. Ja pracujem v Nemecku,on je na Slovensku. Teraz idem za ním na dlhšie, len neviem čo ďalej. Prosím pomôžte mi

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Mayo,
v podobné situaci, jako jste vy, je mnoho rodičů. Neexistuje žádná jednoduchá rada, nebo recept, jak postupovat. Zde (v druhé polovině článku) vám posílám odkaz na 10 tipů, jak vést se synem konstruktivní rozhovor a něco víc se o jeho situaci dovědět. Dál bych vám doporučila se na Slovensku obrátit na organizaci, která se věnuje drogovým závislostem, kam byste si mohla zajít osobně o všem promluvit, případně časem přijít i se synem.
V tuto chvíli toho vím jen málo na to, abych vám mohla poradit cokoli konkrétnějšího.
Kontakt na bratislavskou organizaci Odysseus najdete zde.
OZ Odyseus
Tomášikova 26
821 01 Bratislava
Slovakia
+421 252 494 344
odyseus@ozodyseus.sk
OZ Odyseus Facebook
OZ Odyseus Instagram
OZ Odyseus YouTube
S pozdravem a přáním hodně sil,
Gabriela Minařík.