po vysazení pervitinu delirium?
Katka
Dobrý den,
Můj přítel užíval nitrožilně pervitin.Roky, určitě ne denně. Naléhala jsem ať přestane.Sam byl nešťastný, poslední týdny se mnou nekomunikoval nebo byl zlý. Už jsem nevěděla, jaký ve skutečnosti vlastně je. Před 14 dny abstinoval 2 dny. Upadl doma na zem a rozbil si hlavu. Ráno mi volali z nemocnice, že měl krvácení do mozku,na což přišli až po tom co se mu ráno přitížilo. Po té upadl do delirantniho stavu,dostal masivní infarkt a zemřel. Vlastně nevím,na co se chci zeptat.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Katko,
je mi líto, co se stalo a upřímnou soustrast. Umím si představit, že jste v tuto chvíli zmatená a vše je nepochopitelné a bolestivé. Není jasné, o čem byste se potřebovala informovat, proto nereaguji na příčiny úmrtí. Spíše vnímám, že byste si potřebovala o tom, co prožíváte promluvit.
Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit kolegy, kteří by se Vám věnovali a pomohli v dalším fungování. Obávám se, že internetový kontakt je k tomuto málo a že prostřednictvím této poradny Vám asi těžko mohu nabídnout to, co byste v tuto chvíli potřebovala. Můžete využít i linek krizové pomoci
podporu.
Opatrujte se a budu ráda, když se ozvete.
HS